- Zazah23 mei 2018 om 18:53
Hallo allemaal
Ik heb een belangrijke vraagje.
Op 21 april had ik mijn maandstonden gekregen en op de 24ste of 25ste was het gedaan op de 27ste heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriendje. Maar we hadden natuurlijk de condoom gebruikt want ik wou zeker niet zwanger worden. Het was een beetje droog en hij kwam klaar in mn vagina toen hij het er uit haalde druppelde de sperma niet op de grond dus het kan toch niet gescheurd zijn? Moest het gescheurd zijn zou het druppelen dus normaalgezien is er toch ook geen sperma in mn vagina gegaan toch? Dus kan ik eigenlijk ook niet zwanger zijn.. En op de 27ste was ik nog niet vruchtbaar pas vanaf 30 april tot 6 mei was ik vruchtbaar en ovulatie was op 5mei dat is dus ver van 27april maar nu moezt ik mn regels weer krijgen op 19mei het is 23 mei en ik heb het nog altijd niet gekregen Ik ben erg bang dat ik zwanger ben geraakt maar ik vast nu ook al een week dus ik eet helemaal niet alleen maar om 21u40 ofzo dus kan het ook daardoor zijn dat mn menstruatie een beetje is uitgebleven? Of niet?
Als ik kijk naar de eerste symptomen van de zwangerschap in het begin heb ik er geen enkel van ik voel me normaal zoals altijd behalve dat mijn maandstonden niet zijn gekomen.
Ik ben erg bang voor dat ik zwanger ben ik wil het echt niet kunnen jullie hieruit halen of ik zwanger of niet zwanger ben?