- Onbekend29 mei 2018 om 08:09
Ik heb laatst met me vriendje gedate , tijden me menstruatie hadden we een afspraakje dat afspraakje liep niet zoals geplant en we gingen dus uit de kleren … We hebben geen gemeenschap gehad en ook is hy niet in mij geweest ( ook niet klaargekomen ) het kan wel zo zijn. Dat er een beetje voorvocht bij hem is vrij gekomen maar daar heeft hy en ik echter niets van gemerkt . De volgende dag werd ik zoals. Gewoonlijk ongesteld … Mijn syclus is onregelmatig en ik ben nu al een paar dagen ‘ te laat ‘ ongesteld geworden .. Ik heb niet echt last van buikpijn tot vanochtend toe wat menstruatie kenmerken zoals pijn in de onderbuik . Ik vind dit heel raar ..? Het zal tog niet dat ik zwanger ben ??
4 reactiesReagerenOnbekend29 mei 2018 om 08:38John (moderator)
29 mei 2018 om 09:16In principe raak je van voorvocht sowieso niet zwanger, en al helemaal net voor je menstruatie.
ReagerenOnbekend29 mei 2018 om 09:34dus het kan niet zo zijn ? … Aangezien ik nogsteeds niet ongesteld ben geworden … En gister zat er een beetje witte slijm in me ondergoed …?? Ik zou niet weten wat het was
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2018 om 10:04Zo raak je toch echt niet zwanger hoor
Reageren