- Anoniem1 augustus 2016 om 15:49
In februari ben ik begonnen met de pil (mycrogynon 30) had deze paar jaar eerder al eens geslikt.
Ik heb vanaf het begin met de pil deze keer veel last gehad van pijn in mijn onderbuik, hierdoor ben ik na 4 maanden weer gestopt.
Mijn menstruatie met de pil was minder heftig dan voorheen, nadat ik gestopt ben heb ik een keer ontrekkingsbloed gehad en toen na 28 dagen alleen wat bruin bloedverlies (dag of 4) en toen weer na 28 dagen menstruatie, al wat meer donkerrood bloedverlies en wat stolsels maar nog niet zoals de menstruatie voor het gebruik van de pil was.
Nog steeds heb ik last van die lage buikpijn. Soa test en zwangerschapstesten zijn negatief.
Laatste keer seks gehad in maart, zwangerschap lijkt me wel heel onwaarschijnlijk toch? Ik maak me zo’n zorgen mede door die pijn in de onderbuik en het feit dat mijn menstruatie nu veel lichter is. Hoe betrouwbaar zijn die testen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2016 om 18:12Een zwangerschap is toch echt heel erg onwaarschijnlijk.
Reageren
Ik zou wel aanraden om bij de huisarts een verwijzing te vragen voor de gynaecoloogAnoniem2 augustus 2016 om 17:02Hoi tandor, bedankt voor je reactie, ik heb een afspraak bij ha staan.
Mag ik vragen wat je doet denken aan gyneacoloog en wat er mogelijk zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2016 om 17:06Als ik dat zou eens zo zonder enig onderzoek zou kunnen zeggen……
Misschien een cyste op een eierstok.. maar dat is iets voor de gynawcoloog
Reageren