- Anoniem21 juli 2016 om 10:15
Hallo,
Ik heb de pil ongeveer 6 maanden doorgeslikt. ja ik weet het, hartstikke lang etc. etc., maar het doorslikken van de pil kan geen kwaad. Ik heb altijd erg last van ongesteldheid en het kwam gewoon steeds verkeerd uit. Maargoed…
Nu heb ik na 6 maanden een stop week en ben nu op mijn 4e dag van mijn stopweek en ben nog steeds niet echt ongesteld geworden. Ik heb wel erg donkerrood/bruin bloed, of terwijl oud bloed gehad, maar anders krijg ik daarna ook nog gewoon rood bloed. Ik heb hier voor vaker de pil doorgeslikt en nooit problemen mee gehad(toen slikte ik hem 2/3 maanden door). Ik heb verder wel last van andere klachten, buikkrampen, benen, emotie, etc.
Komt het door het zo lang doorslikken?
Ik heb de pil altijd ingenomen en ben hem niet vergeten. Ik heb wel seks gehad, alleen met de pil(was mijn vriend)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 juli 2016 om 10:22het kan door het doorslikken komen. Mogelijk dat je baarmoederslijmvlies onvoldoende is aangegroeid om tot een goede bloeding te komen. Ook het weer kan daar invloed op hebben..
Reageren
gewoon even afwachten en op tijd weer met de pil starten. Ik zou je dan wel aanraden om de komende 2 strippen een stopweek te houden.