Zoeken Vraag het forum

Pil doorgeslikt, nu niet ongesteld.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb de pil ongeveer 6 maanden doorgeslikt. ja ik weet het, hartstikke lang etc. etc., maar het doorslikken van de pil kan geen kwaad. Ik heb altijd erg last van ongesteldheid en het kwam gewoon steeds verkeerd uit. Maargoed…

Nu heb ik na 6 maanden een stop week en ben nu op mijn 4e dag van mijn stopweek en ben nog steeds niet echt ongesteld geworden. Ik heb wel erg donkerrood/bruin bloed, of terwijl oud bloed gehad, maar anders krijg ik daarna ook nog gewoon rood bloed. Ik heb hier voor vaker de pil doorgeslikt en nooit problemen mee gehad(toen slikte ik hem 2/3 maanden door). Ik heb verder wel last van andere klachten, buikkrampen, benen, emotie, etc.

Komt het door het zo lang doorslikken?

Ik heb de pil altijd ingenomen en ben hem niet vergeten. Ik heb wel seks gehad, alleen met de pil(was mijn vriend)

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

het kan door het doorslikken komen. Mogelijk dat je baarmoederslijmvlies onvoldoende is aangegroeid om tot een goede bloeding te komen. Ook het weer kan daar invloed op hebben..
    gewoon even afwachten en op tijd weer met de pil starten. Ik zou je dan wel aanraden om de komende 2 strippen een stopweek te houden.

Reageren
Reageer op: Pil doorgeslikt, nu niet ongesteld.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.