- Anoniem7 januari 2016 om 18:49
Hoi iedereen,
Ik ben op vakantie geweest dus ik heb twee strippen achter elkaar doorgeslikt. Volgens mij, maar hoe stom het ook klinkt ik weet het niet zeker, ben ik 1 dag te laat begonnen met de eerste strip.
Ik vrij verder soms wel met condoom, maar ook regelmatig niet, ligt aan het ‘moment’
In de tweede week van de tweede strip ben ik hem een keer vergeten. Ook wel is bijna 36 uur later ingenomen. Verder darmproblemen, zoals lichte diarree etc.Aan het eind van de eerste strip, 3 dagen voor het einde, kreeg ik ineens een lichte, bruinige doorbraakbloeding (?) maar zodra ik doorging met de pil ging dit binnen een dag weer weg.
Ik word altijd op de dag dat ik stop met de pil, zoniet de ochtend op de dag erna. Nu ben ik dus zegmaar een halve dag te laat. Vond het al vreemd dat ik er niet doorheen bloedde toen ik die ene vergat, gebeurd normaal ALTIJD.
Moet ik mij zorgen maken?
2 reactiesReagerenAnoniem7 januari 2016 om 18:52Moet nog even wat toevoegen: zoniet de ochtend erna ongesteld……………
Heb daarnaast al zo’n twee weken hele pijnlijke borsten, sinds een paar dagen lage nare rugpijn, heb normaal alleen buikpijn.
Is dit alles te wijden aan dat ik heb doorgeslikt? Was de tweede keer dat ik ooit doorslikte.
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2016 om 19:55[quote]ben ik 1 dag te laat begonnen met de eerste strip.[/quote]dat wil dus zeggen dart je dan een stopweek hebt gehad van 8 dagen i.p.v. 7. Daar zat dan wel een klein risico op zwangerschap als enkele dagen ervoor en 7 dagen erna onbeschermde seks hebt gehad. De vergeten pil daarna geeft verder geen risico. Je klachten kunnen door het doorslikken veroorzaakt worden. Ook dat je menstruatie iets later is
Reageren