- Anoniem12 juli 2016 om 16:30
Hallo. Ik gebruik al een tijdje geen pil meer. Mijn vriend en in hebben op 4.5 en 6 jullie sex gehad. Dit moesten mijn meest vruchtbare dagen zijn. Nu ben ik 9 Juli met een ander geweest. Heel fout stom ik weet het . Heb daarna gelijk de map gehaald. Wat nu als ik wel nog zwanger ben. Kan dat en kan het dan ook nog van 9 juli zijn.
Groetjes mij
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 16:43Dat is moeilijk te zeggen. Hangt van meerdere factoren af….
Reageren
Wanneer de eisprong was en hoelang na de seks je de MAP hebt genomen. Als de seks op de dag van de eisprong was, is het mogelijk dat de MAP niet werkt…Anoniem12 juli 2016 om 21:33Om 4 uur in de nacht sex gehad en om 9 uur in de ochtend de pil ingenomen. Mijn vruchtbare periode was tot 5 juli als alles klopt deze dagen sex met mijn vriend gehad. De 9e de fout gemaakt. Kan ik bevrucht zijn door mijn vriend of kan het alsnog van de ander zijn waarbij ik gelijk de map pil innam
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 21:37Als je zeker weet dat je eisprong voor 9 juli was, kan het alleen van je vriend zijn
ReagerenAnoniem12 juli 2016 om 21:51Hoe kun je het zeker weten. Heb de dagen geteld en vruchtbare periode berekend. Dat was dan tot de 5e
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 22:27Dat kun je niet met zekerheid vast stellen tenzij je de eisprong kunt voelen.
ReagerenAnoniem12 juli 2016 om 22:48Ook heb ik na de foute vrij party gelijk een inwendige douche gebruikt. Hoe groot acht je de kans dat ik zwanger zou zijn van de fout. Mocht ik zwanger zijn
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 23:48Daar kan ik helaas ook niets over zeggen…
Reageren