- Anoniem7 mei 2016 om 18:02
Help!
Ik heb 24 maart een abortus gehad. 1april de prikpil. 21 april heb ik de zwangerschaps test gedaan die ik van de kliniek mee kreeg negatief. Nu kreeg ik de laatste twee weken last van misselijkheid en weer heel erg moe na een paar uur niks doen. Beetje gaan Google en blijkbaar moest je de prikpil in je menstruatie laten zetten. En ik heb dat gedaan er na, na meerdere malen hebben na gevraagt of die direct veilig was en daar toen echt een ja op kreeg, heb ik toch een test gehaald bij de trekpleister eigen merk allebij licht positief ochtend urine , huis arts gebeld daar test gedaan negatief middag urine , volgende ochtend clearblue licht positief, volgende ochtend licht positief weer clearblue ,bloed laten prikken positief. Vandaag clearblue digitaal gedaan niet zwanger ,7mei. contact gehad met kliniek kan niet meer van abortus zijn, vervolgens heb ik een echo gehad en daar was niks optezien de vrouw zei ik zie geen aan wijzigen of iets dat je zwanger bent, als ik wel zwanger ben denk ik dat ik pas 2 weken zwanger ben, een streep is toch een streep? En de zaak is zeg maar uitgesloten dat het van mijn abortus kan zijn. Plus mijn bloed is positief. Bij de echo maar na huis gestuurd en ik moest het boek maar sluiten.6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2016 om 18:18[quote]als ik wel zwanger ben denk ik dat ik pas 2 weken zwanger ben[/quote] Dan heb je de zwangerschapstesten in ieder geval te vroeg gedaan. De uitslagen daarvan tellen dan in ieder geval niet ongeacht wat er op de test te zien is.
Reageren
Het zou sowieso veel te vroeg zijn voor zwangerschapsverschijnselen.
Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn.
Het HCG gehalte na een abortus kan tot 4-6 weken nog verhoogd zijn.Anoniem7 mei 2016 om 19:09Ja klopt heb net het ziekenhuis gebeld mijn hcg waarden zijn 7. Mijn abortus is al 6 weken gelden. En vind het toch raar dat mijn test van de kliniek negatief was. En dan Google ik net de waardes van hcg dat je van af de 5 hcg zwanger bent. En als je daar onder zit dat je niet zwanger bent verder ook vreemd dat ze bij de kliniek zeiden dat er niks meer in mijn bloed nog van waardes kan zitten.
ReagerenAnoniem7 mei 2016 om 19:11Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er al achter bij 3 weken omdat ik toen al misselijk was.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2016 om 19:21Bij 2 weken is dat toch erg onwaarschijnlijk…
Reageren
Ik denk dat je HCG toch nog verhoogd is van de afgebroken zwangerschapAnoniem7 mei 2016 om 19:32Ja dat denk ik nu inderdaad ook, het is alleen ongelofelijk verveelden dat ik het niet 100% zekker heb. Maandag toch voor de zekkerheid opnieuw bloed laten prikken, kijken of de waardes gedaald of gestegen zijn.
Reageren
Want van alles wat er op Google tevinden is kom je ook geen wijs uit.John (moderator)
7 mei 2016 om 19:39Google is niet altijd de beste raadgever
Reageren