- anna13 september 2025 om 18:34
ik heb seks gehad de 19e veilig met condoom en is zaadlozing geweest, daarna condoom afgedaan en 10 min pauze gehad en daarna probeerde hij het zonder condoom maar kwam er niet helemaal in (ik zou zeggen voor de helft). de volgende dag 20 tot en met 27 aug werd ik ongesteld waren 7 volle dagen met gewoon echt bloed. ik ben erg onregelmatig ongesteld dus ik ben soms bij voorbeeld in augustus 2 gesplitte weken ongesteld geweest 5 t/m 9 aug en dus 20 t/m 27. volgens mijn app Flo zou ik 9 sept weer ongesteld worden maar ben ik het niet geworden en tot de dag van vandaag 13 sept nog steeds niet, ik heb 10 sept 2 testen gedaan en waren beide negatief maar misschien door me onregelmatigheid heb ik te vroeg getest? kan iemand mij helpen?
anna13 september 2025 om 18:3819 aug heb ik seks gehad met condoom en zaadlozing, daarna condoom af gedaan en 10 min pauze gehouden toen probeerde hij het zonder condoom, maar kwam er half in laat ik het zo zeggen niet helemaal. De dag erna 20 aug werd ik ongesteld voor 7 volle dagen lang tot en met de 27e. Ik ben erg onregelmatig ongesteld ( meerdere gesplitte weken in een maand soms, zoals ik in aug 5 t/m 9 ongesteld was en dus ook 20 t/m 27 aug) Volgens mijn app: Flo, zou ik 9 sept weer ongesteld worden, maar ben ik dit niet geworden en vandaag 13 sept nog steeds niet geworden. Ik had de 10e sept 2 testen gedaan waren beide negatief, maar misschien was het nog te vroeg om te testen. Kan iemand mij aub verder helpen?
ReagerenAnoniem6 december 2025 om 18:45Ik heb 1 dag voor dat ik menstruatie kreeg. Sex gehad kan ik dan zwanger zijn?
Reageren