- Gert12 februari 2017 om 14:12
Hallo allemaal,
Even een vraag van mijn kant. Ik weet uiteraard hoe ‘het’ werkt en ik wil toch even jullie mening.
Mijn vriendin haar laatste menstruatie begon op vrijdag 3-2-2017 en donderdag 9-2-2017 hebben wij onveilige seks gehad.
Binnen 24u heeft zij een morning after pil genomen dus de kans dat er iets gebeurd is heel klein. Weet iemand hoe groot de kans nu is dat zij zwanger is?Gisteren op 11-2-2017 hebben wij ook seks gehad, dit keer veilig.
Ik merkte tijdens de seks dat het vrij ‘warm’ aanvoelde. Dus ik heb ‘m meteen er uit gehaald en een andere condoom omgedaan.
Doorgegaan, klaargekomen in het condoom en deze weggegooid.
Bestaat er een kans dat ze door de een seconde vrijgekomen voorvocht nu zwanger kan worden?Wanneer kan ik meten of ze inderdaad zwanger is? Ze heeft een normale cyclus, maar heeft natuurlijk een morning after pil genomen.
welke datum tot welke datum kan zij nu ongesteld worden?Groeten Gert
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 februari 2017 om 14:22De kans op zwangerschap is toch wel uiterst klein zo niet nihil…
testen kan 2 – 2,5 week na de onbeschermde seks. Wanneer ze nou ongesteld gaat worden kan niemand je zeggen. Ze zal waarschijnlijk bennen enkele dagen een doorbraakbloeding krijgen omdat ze de MAP heeft genomen.
ReagerenGert12 februari 2017 om 14:29Bedankt voor je snelle reactie.
Reageren
Hierbij wil ik nog toevoegen dat zij vroeger anorexia patient is geweest en nu aan een zware antibiotica kuur zit.
Ik heb ooit geleerd dat zo’n kuur de boel goed in de war kan schoppen. Maakt dit uit denk je?
excuses dat ik nog zo groen hier in ben.John (moderator)
12 februari 2017 om 15:38Welke antibiotica en waarvoor heeft ze de kuur?
ReagerenGert12 februari 2017 om 15:40Tetracycline, azitromycine, plaqinil, Diflucan, cefroxine, serrapeptase
Reageren
Het is een samenstelling op proef voor ziekte van lymeJohn (moderator)
12 februari 2017 om 15:58Gert12 februari 2017 om 16:12Maar betekend dit dat de kans groter is dat ze zwanger word of?
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2017 om 16:51Nee, dat zal daar niets aan uit maken
Reageren