- Anoniem16 februari 2016 om 13:59
Hallo,
Ik heb heel veel gelezen over mijn onderwerp, maar elke situatie is toch weer anders.
18 januari heb ik een map geslikt, 19 januari zou mij. Eisprong zijn.
24 januari heb ik een bloeding gehad van 2 dagen(normaal bij een menstruatie 5 dagen)
2 februari zou mijn menstruatie zijn, maar deze is dus niet geweest.Is de bloeding van 2 dagen nu een vervroegde menstruatie geweest en moet ik vanaf daar weer tellen naar de volgende menstruatie of is het iets anders?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 14:37Die bloeding is inderdaad als menstruatie te zien. je moet dus van daaraf weer tellen voor de volgende menstruatie. Dat de bloeding minder was dan de normale menstruatie komt, omdat de bloeding er nu eerder was en je baarmoederslijmvlies nog niet volledig was aangegroeid.
ReagerenAnoniem16 februari 2016 om 19:28Oke, dank voor je reactie.
Nu heb ik wel elke keer veel vocht in mijn ondergoed en sinds een paar dagen het gevoel/steken alsof ik mijn menstruatie krijg, maar dat kan dan dus niet.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 19:47Normaliter is de bloeding na de MAP ook de nieuwe menstruatie.
Reageren
Je zou nu wel wat klachten kunnen hebben van de eisprong.Anoniem16 februari 2016 om 19:52Maar die zou ong 9 februari geweest moeten zijn. Sorry hoor ik snap dat niemand op een forum mij nu precies kan zeggen hoe het zit, maar ik was benieuwd. Maak mezelf een beetje gek. Heb op 2 februari ook getest en die was negatief.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 20:03Je hebt de MAP genomen en op 24 januari een bloeding gehad. Dat is dus de startdatum van je nieuwe menstruatie. Dat betekend dus dat nu ongeveer je nieuwe eisprong is kan ook iets eerder zijn en dat je dus over ongeveer 10 dagen weer opnieuw ongesteld wordt.
Omdat je de bloeding op 24 januari hebt gehad door de MAP is je menstruatie op 9 februari niet doorgegaan. De klachten die je nu al een paar dagen hebt, kunnen dus door de eisprong worden veroorzaakt. Dat je daar nu last van hebt en anders niet kan door de MAP komen.
Is het zo duidelijker?
ReagerenAnoniem16 februari 2016 om 20:12Ja, dankjewel!
ReagerenAnoniem16 februari 2016 om 21:14Nee sorry, ik lees het nu terug en ik heb opgeschreven; die moet ong 9 februari geweest zijn, maar daar bedoelde ik mee ongeveer. Sorry voor de afkorting.
Mijn eisprong zou ongeveer 9 februari geweest moeten zijn. Hiervoor had ik een regelmatige cyclus van 31 dagen.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 21:34Dat verandert in principe ook niks.
Je hebt de MAP genomen en op 24 januari een bloeding gehad. Dat is dus de startdatum van je nieuwe menstruatie. Dat betekend dus dat nu ongeveer je nieuwe eisprong is kan ook iets eerder zijn en dat je dus over ongeveer 10 dagen weer opnieuw ongesteld wordt.
ReagerenAnoniem18 februari 2016 om 12:10Oke, fijn dat je reageert.
Ik wacht het even af. Heb gister avond ineens griep gekregen en dat lijkt vandaag alweer minder te zijn.Aankijken of ik volgende week mijn normale menstruatie weer krijg.
Reageren