- Sofie30 maart 2020 om 00:03
Begin maart heb ik uit voorzorg de map ingenomen. Hij is niet klaargekomen. 2 weken erna ben ik ongesteld geworden, een week eerder dan normaal. Een week na mijn menstruatie heb ik heel licht bloedverlies met lichte bruine afscheiding. Het is best weinig. Kan dit door de map komen?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2020 om 00:11Dat zou best kunnen. De map ontregelt wel het hormoonstelsel
ReagerenBep1 april 2020 om 10:20Hallo,
Een week geleden (zondag ochtend) heb ik seks gehad zonder condoom. (Dag 20 van de cyclus , cyclus van 28 dagen) Ik ben gewoon aan de pil. Nu had ik de pil pas ‘s morgens (zondag ochtend) ingenomen. Volledig in de stress maandag ochtend(net buiten de 24 h) een MAP ingenomen. Nu een week later moet ik ongesteld worden en is het minder als normaal. Kan ik nu zwanger zijn?
Reageren
MvgJohn (moderator)
1 april 2020 om 11:31Je moet bijsluiter eens lezen, wat te doen als je een pil vergeet. De MAP was helemaal niet nodig geweest . Ze gooit wel je cyclus een beetje in de war. Dus ja, het kan een gevolg van de MAP zijn.
ReagerenBep2 april 2020 om 15:07Inmiddels gewoon ongesteld geworden.
Raad u alsnog een zwangerschapstest aan of zit ik nu wel goed.
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
2 april 2020 om 15:14Dat zal niet nodig zijn. Het is sowieso nog te vroeg voor een test
ReagerenKatty25 december 2022 om 23:59Hey , heb een vraagje , ik ben op 24-11 ongesteld geworden en 02-12 was het gedaan en we zijn nu 25-12 ben nog niet ongesteld , ben ik zwanger of is het te vroeg om te weten ?
Reageren