Zoeken Vraag het forum

Veel afscheiding door pil??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik slik al 8 jaar de Microgynon 30. Ben nu 23.
    En heb sinds ongeveer 4 jaar last van veel afscheiding. Ook heb ik veel pijn tijdens mijn ongesteldheid en zie ik hier dan elke maand weer erg tegen op.

Het ergste is toch dat ik de rest van de maand last heb van de vele hoeveelheid afscheiding. Dit is zo erg en vooral in beweging. Zodra ik na mijn stopweek weer begin met de pil begint het na 3 dagen alweer heftiger te worden. In die tussentijd (wanneer ik bijna niet meer ongesteld ben en net weer mijn eerste pil heb ingenomen) heb ik er minder last van.

Soms denk ik dat er ook meerdere symptomen bij komen kijken. Zo ben ik vaak moe en chagerijnig.

Ben nu wel vastbesloten om aankomende week de huisarts te bellen, maar wilde toch ook even kijken wat jullie zouden zeggen. Is er een kans dat ik een andere pil moet? Of kan het iets anders zijn?

Alvast bedankt!

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een andere pil zou een oplossing kunnen zijn…overleg het inderdaad met de huisarts.

Reageren
Reageer op: Veel afscheiding door pil??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.