Zoeken Vraag het forum

vraagje betreft afscheiding en pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ano

Mijnvriendin slikt nu al 2 jaar de pil en hebben nooit problemen ermee gehad.

ze heeftnet zoals iedere vrouw afscheiding tussendoor, vaak halverwege tot het einde van de strip. Raar genoeg moet ik meestal de vaginal afscheiding halverwege de cyclus altijd linken aan ovulatie, maar dat is zover nog niet voorgekomen tenzij ze aan de pil zit. Ze heeft soms wel eens een lichte “steek” ergens in haar onder-buik. soms is dit met afscheiding (die steek komt af en toe voor, en kan overal gebeuren tijdens de cyclus.

Vroeg me alleen af:
    Vandaag had ze wat afscheiding en ze merkte opp datze weer een lichte steek had. Wilt natuurlijk niet veel zeggen, maar we hebben seks gehad, moet ik me hier om zorgen maken? Is wat meer voorkomen van afscheiding ook een bijwerking van de pil? heeft vooral te maken omdat we deze avond seks hadden. Ze heeft zover geen enkele pil gemist. Ze heeft nog 1 week over in de strip

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De pil kan meer afscheiding veroorzaken..
    En steken in de buik heeft iedereen wel eens… Ik zie niet meteen iets waar je je zorgen over zou moeten maken

Reageren
Reageer op: vraagje betreft afscheiding en pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.