- Anoniem31 augustus 2015 om 20:10
Dit zal wel heel raar klinken maar ik ben benieuwd maar ook wel een beetje bang. Vorige week donderdag ben ik de pil vergeten. Toen heb ik in mijn tas gekeken en had nog wel een andere pil strip ( was de oude pil ( deze had ik toen voorgeschreven gekregen van de apotheek, het werkte wel maar mijn lichaam reageerde op de hulpstoffen niet zo goed,last van borsten enzovoort) heb natuurlijk wel gekeken of de hoeveelheid mg klopt. En die klopt. Heb hem toen geslikt en vrijdag weer met mijn normale pil verder gegaan. Zondagavond seks gehad (niet in mij klaargekomen) maar toen had ik er over nagedacht om hem toch door te slikken omdat op internet staat als je de pil zou vergeten in de 3e week dat je het beste dan direct een stopeeek moest doen of juist doorslikken. Ben benieuwd is er een kans op zwangerschap? Of had ik wel een stopeeek moeten doen? Ik weet het namelijk niet meer vergeet nooit de pil. Was mijn eerste keer. Hellup
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2015 om 20:21De pil uit de andere strip was net zo goed hoor. Dus er is niets aan de hand.
ReagerenAnoniem31 augustus 2015 om 20:32Gelukkig bedankt 🙂
Reageren