- Anoniem25 februari 2015 om 21:11
Hoi,
Ik pak nu sinds een jaar de pil, en vorige week zondag had ik mijn laatste pil genomen, en dan had ik mijn stopweek en maandag 23 feb moest ik met een nieuwe strip beginnen. Nu kom ik er achter dat ik het gewoon vergeten nemen ben, wat nu?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 februari 2015 om 22:11Alsnog starten met de pil en er rekening mee houden dat de pil de komende 7 dagen niet betrouwbaar is. Als je de afgelopen 7 dagen onbeschermde seks hebt gehad bestaat er klein risico op zwangerschap.
Reageren
Lees in de bijsluiter het gedeelte over: Pil vergeten in de eerste weekAnoniem25 februari 2015 om 22:13Oke bedankt!
Reageren
En gaat het dan voor een probleem zorgen in de stopweek?John (moderator)
25 februari 2015 om 22:40Hoe bedoel je problemen in de stopweek?
ReagerenAnoniem26 februari 2015 om 07:07Dat het dan misschien te vroeg door probeert te komen. En dan de maand nadien ook omdat die ontregeld is?
Reageren
Want ik heb ook nogal vaak als ik de pil doorneem dat ze toch nog beetje doorkomenJohn (moderator)
26 februari 2015 om 11:25In principe zou dat verder geen probleem moeten opleveren.
Alleen tussentijdse bloedingen(spotting) is natuurlijk altijd mogelijk, zoals bijvoorbeeld bij het doorslikken van de pil
Reageren