Zoeken Vraag het forum

Morning after pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb op 22 december 2014 onveilig sex gehad. De eerste keer heb ik het met condoom gedaan en ben daarna ook naar de wc geweest om te plassen. De tweede keer onveilig gedaan maar ik ben niet in haar klaargekomen. Ze heeft daarna de morning after pil ingenomen maar is op 6 januiari 2015 nog steeds niet ongesteld, is dit vreemd of zorgmakend? Ze is ook wat gestresst vanwege thuissituatie?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is niet erg voor de hand liggend…
    Stress kan ervoor zorgen dat een menstruatie uitblijft. Heeft ze ook geen bloeding na de map gehad?

Reageren
    Anoniem

Geen bloeding of dergelijke gehad. Ze moet nog wel ongesteld worden? Wat is een passend advies in deze situatie?

Reageren
    John (moderator)

Afwachten. Iets ander zit er niet op. Gewoon even de menstruatie afwachten

Reageren
    Anoniem

Ik vind het nogal een bizar toestand eigenlijk. Wat is de kans dat ze zwanger is?

Reageren
    John (moderator)

Ik acht die kans nagenoeg nihil

Reageren
    Anoniem

Dit zorgt voor heel veel rust, hoe komt het dat het dat het nihil is

Reageren
    John (moderator)

Omdat er sowieso geen zaadlozing is geweest en er in voorvocht in principe geen levende spermacellen zitten. En daarbij dan ook nog eens de MAP is gebruikt.

Reageren
    Anoniem

Dat heb je goed opgesomd

Reageren
    John (moderator)

Loslaten en doorgaan.

Maar de volgende keer ook bij de tweede keer een condoom gebruiken. LOL

Reageren
    Anoniem

Na jou beargumentatie laat ik het idd los. Ook bij de derde keer

Reageren
Reageer op: Morning after pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.