- Anoniem27 juli 2014 om 02:17
Wie kan mij helpen
Ik slik de pil Door vaak 2 strippen.
Net aan de 2de begonnen.
Ik slik de pil voor het slapen.Seks gehad en de dag erna (maandag) kreeg ik een week lang nacht(na presies hoelang er na weet ik niet) ochtend diarree waterdun
(Week 29)
En die zondag erna ook seks gehad waar ik nog al van geschrokken was paar dagen er na
omdat ik niet aan die diarree meer gedacht heb toen
(Normaal ben ik erg bewust van dit soort dingen omdat we egt nog geen kindje willen)Die maandag erna merkte 2 bobbels in mijn borst dokter die vertelde dat ik gezwollen melkklieren heb dit is erger geworden meer dan 2 en me andere begint ook..
gespannen en soms pijnlijkvandaag enorm misselijk en begin de avond gespuugd
Ik begin lichtelijk in paniek te raken want testen gaat nog niet toch
Een naaste melde dat Door het ziek zijn en stress door me omging mijn hormoonhuishouding ook flink van slag kan zijn.
Heeft dit geen eigelijk geen gevolgen op mijn pil?Wat denken jullie van dit verhaal
Hoop op serieuze reacties geen domme dingen van niet slim of wat je van me vind of wat dan ook want dat weet ik zelf ook wel!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 juli 2014 om 07:14Langdurige diarree kan invloed hebben op de betrouwbaarheid van de pil.
lees hier meer:
http://www.apotheek.nl/Thema_s/Thema_s/Anticonceptiepil.aspx?mId=10702&rId=20Kijk ook in de bijsluiter van de door jou gebruikte pil.
Reageren