- Ara9 november 2019 om 23:50
Beste allemaal,
Ik kamp al anderhalve week met stress en ik weet niet of dat terecht is. Vorige week dinsdag had ik een klein buikgriepje dat ook maar een dag duurde, alleen had ik wel last van diarree (niet waterdun volgens mij). Ik nam de pil om 13:00 en ongeveer een uurtje later had ik last van diarree. Ik heb daarna geen verdere pil ingenomen. De volgende dag wel pas weer enzovoorts. Vrijdag had ik seks en was hij in mij gekomen, net zoals afgelopen donderdag. Ik ben heeeeel erg bang dat ik zwanger ben en mijn buik voelt ook raar. Ik moet nog een week de pil slikken en dan begint de stopweek. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?
Mvg,
Ara.
Alvast bedankt!10 reactiesReagerenAra9 november 2019 om 23:51Dus ter verduidelijking:
Dinsdag 29 October: Diarree, geen extra pil
Vrijdag 1 November: Seks
Donderdag 7 November: “
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2019 om 23:54In welke week van de strip had je diarree?
ReagerenAra9 november 2019 om 23:59John (moderator)
10 november 2019 om 00:07Als je in de eerste week van de strip een pil vergeet (jouw geval komt daarmee dan overeen) is er wel een kleine kans op zwangerschap. Je was de eerste 7 dagen na de diarree niet beschermd. Maar zwangerschapssymptomen kun je nu natuurlijk nog helemaal niet hebben. Misschien krijg je een doorbraakbloeding
ReagerenAra10 november 2019 om 00:11Wat kan ik nu het beste doen? Ik ben helemaal gestresst, ik hoop echt dat ik niet zwanger ben..
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2019 om 00:15Op dit moment kun je niks doen. Daar is het nu te laat voor.
Reageren
Maak de strip af en doe dan een testAra10 november 2019 om 00:50En als ik over 1,5 week ongesteld wordt? dus mn strip netjes afmaak enzo, ben ik dan gewoon niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2019 om 13:56In principe wel, maar je moet dan toch even een test doen
ReagerenAra10 november 2019 om 15:15Kan ik aan het begin van de stopweek al een test doen? (Dus volgende week maandag, niet morgen)
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2019 om 17:42ja dat kan
Reageren