- Anoniem5 juli 2014 om 13:33
Ik heb een vraag
Ik slik nou 2 maanden de pil ben vrijdag gestopt met de pil ik werd dinsdag middag ongesteld maar als je seks wil en je bent ongesteld of niet ben je dan beschermd tegen zwangerschap?
Ik kijk er altijd mee uit wat mensen tegen mij zeggenEn nog een vraag kan ik gewoon zonder na de dokter te bellen gewoon mijn pil op halen bij de apotheek.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juli 2014 om 13:37Om de pil te herhalen heb je geen recept meer nodig. Dat kan dus zonder naar de dokter te gaan.
Als je de pil altijd op tijd neemt en er geen hebt overgeslagen ben je ook in de stopweek gewoon beschermd.
ReagerenAnoniem5 juli 2014 om 23:32Gelukkig maar ik had de recept al gelezen na dat ik de pil ging slikken
Oke dus maandag kan ik gewoon na de apotheek om het op te halen
Aangezien ik paar week op vakantie ga moet ik het wel mee hebbenEn nog een vraag dinsdag werd ik ongesteld ik had vandaag met mijn vriend gedaan maar verlies bloed kan dat nog menstruatie nog zijn of wat anders heb de pil vandaag wel genomen
Reageren
Dan ben je wel tegen bescherming beschermd mag ik hopenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 06:49Zoals ik eerder al schreef:
Reageren
Als je de pil altijd op tijd neemt en er geen hebt overgeslagen ben je ook in de stopweek gewoon beschermd.Anoniem6 juli 2014 om 07:50[b]Okok
Ja ik snap het maar mijn vriendin heeft niks gemerkt na dat ze gewoon de pil slikt zwanger raakte ook al had zij geen pil gemist
Daarom ben ik geschrokken en hoor verhalen dat je dikker word stemming wisselingen ik merk er niks van alleen in begin alleen last van de borsten maar verder ook helemaal niks en 2 week ongesteld dat was toch ook normaalEn vorige week kreeg ik door ademen last boven mijn borst tussen mijn rif als ik ging bukken en ging ademen kreeg ik een steek maar ik had daarna met mijn stop week helemaal niks
Reageren
Weet je misschien hoe dat komt [/b]John (moderator)
6 juli 2014 om 08:09Bij je vriendin zal er ongetwijfeld toch iets mis zijn gegaan met de pil. Ze zal het zelf waarschijnlijk alleen niet weten
Als je bukt en krijgt een steek met ademhalen bij de borst of middenrif is dat niet omdat je zwanger bent. De baarmoeder zit toch echt onder je navel. Misschien zat er een spiertje klem.
ReagerenAnoniem7 juli 2014 om 20:25Ik heb er alleen last van als ik buk maar boven mijn borst bij de ribben krijg ik steken
En dat met de pil en stop week klopt niet want mijn vriendin werd zwanger na dat ze ongesteld was dus dat ligt niet aan de pil maar aan de bevruchting anders heeft ze geen kleine want ik slik ook de pil maar de huis arts zei tegen mij van dat ik veilig moest vrijen met je stopweek…want de kan is klein of groot dat je zwanger kan rakenEn ik ben niet zwanger..omdat ik de pil op de zelfde tijd stip neem en hem niet vergeet
Reageren