- Anoniem4 mei 2014 om 20:16
hallo mensen,
ik hoop dat ik hier wat meer informatie kan krijgen
ik heb 2 maanden geleden mirena spiraal laten zetten gewoon bij de HA,
daar is mij verteld dat je 2 tot 3 maanden krampjes kan hebben maar dat zal niet zo heel erg zijn, paar keer in de maand werd er tegen mij gezegd…
maar nu heb ik elke avond heel veel last van kramp, en ’s nachts word ik er wakker van omdat de kramp dan heftig is.
ik bleef maar aan denken dat het zo over gaat na 3 maanden.
toch blijft het aan houden, en vooral dat het elke avond en nacht weer terug komt… ook word ik er misselijk van en heb ik braakneigingen…
heb al keer afspraak gemaakt bij de dokter maar toen zeiden ze dat hij nog goed zat.
ik begin me langzamerhand wel beetje zorgen te maken….iemand die mij toevallig wat meer informatie er over kan geven of dat hij/zij de situatie ook kent?
alvast bedankt voor reactie
groetjes kim
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 21:01Ik vind toch dat je terug moet gaan naar je huisarts. Ik ben van mening dat de klachten te lang aanhouden.
ReagerenAnoniem10 mei 2014 om 19:50ben er geweest, maar konden niks vinden…. dus binnen kort maar ego er van laten maken om te kijken waar het dan weg komt.. want spiraal zat gewoon goed (net als de vorige keer)
bedankt voor reageren!
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2014 om 22:34Beetje vreemd eigenlijk. Het is namelijk heel goed mogelijk dat je niet tegen het spiraaltje kunt. Het had verwijderd kunnen worden.
ReagerenAnoniem11 mei 2014 om 15:58ja klopt, mis dat meer weet na de echo
ReagerenJohn (moderator)
11 mei 2014 om 16:01Weet je al wanneer de echo gemaakt gaat worden?
Of je daar echt veel wijzer van zal worden is nog maar de vraag. Ze kunnen alleen maar zien of e spiraal nog goed op de plek zit.
ReagerenAnoniem11 mei 2014 om 20:24nog niet echt een doorverwijzing gekregen,
Reageren
a.s. dinsdag weer afspraak,
ja dat weet ik, maar misschien is er dan wel meer duidelijkheid,
want hier heb ik niks aan…John (moderator)
11 mei 2014 om 20:33Persoonlijk denk ik dat je ze beter kunt laten verwijderen als er zo veel klachten van hebt.
ReagerenAnoniem23 mei 2014 om 19:26dacht laat het je nog weten 😉
heb hen inderdaad laten verwijderen ik kon niet tegen de hormonen die werden afgeven,..
voel me nu al stuk beter dan eerstgroetjes
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2014 om 22:44Fijn dat je nog even laat weten hoe het gaat.
Reageren
Die problemen komen wel vaker voor met de spiraal. Goed dat je er vanaf bent.Anoniem24 mei 2014 om 19:04ja klopt, was van de pil hier naar over gegaan door een nog al wel vervelende situatie…
Reageren
maar helpt blijkbaar niet 🙁 opzoek naar wat anders dan maar haha!