- Anoniem16 april 2014 om 17:11
Hello,
Ik heb even hulp nodig want ik ben een enorme stresskip:
Donderdag nacht (dus gister ochtend), om 5 uur snachts ongeveer heb ik onbeschermde seks gehad. Die avond voor dat ik weg ging, heb ik de pil rond 8 uur genomen omdat ik naar de kroeg ging ipv rond 12 uur. Rond kwart over 8 had ik diarree, alleen spannings diarree en het was niet water, wel veel dunner dan normaal. Het was iig binnen dat kwartier dat ik de pil had genomen. Nooit over nagedacht, heb ik het toch met iemand gedaan. Deze jongen is niet in me klaar gekomen omdat ik met mijn dronken hoofd toch nog een beetje kon nadenken. Hij is sowieso niet klaar gekomen. Ik ben verder wel heel stipt met de pil altijd.. ik slik hem altijd, elke dag. Gister (vrijdag) enorm lopen stressen. Vandaag toch maar de map gehaald, zo’n 30 uur na de ‘daad’. Nu loop ik alsnog bang te zijn dat ik zwanger ben.. Nu heb ik gelezen dat je 36 uur na je vorige pil gewoon nog veilig bent. Dat betekend dat ik dus nog veilig was van de pil van de dag daar voor. Klopt dit?
Kan iemand die mijn verhaal snapt me vertellen dat ik me zorgen maak om niks haha?
Oja ik ben een pil doorslikker, anderhalf maand voor de daad bben ik ongeveer ongesteld geweest.
Thanks alvast!2 reactiesReagerenAnoniem16 april 2014 om 17:12Ik heb dit gekopieerd uit een ander forum post van mij, dagen kloppen dus niet! Hoop dat je t snapt
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2014 om 18:15Ik denk dat je je inderdaad zorgen maakt om niets. Dat je de pil enkele uren eerder hebt genomen maakt verder niets uit. Ook de diarree is verder geen probleem. De pil zat nog in je maag. Er is geen zaadlozing geweest. Je had de MAP dus niet eens hoeven nemen. Maar ook die heb je op tijd genomen.
Reageren