- Anoniem13 maart 2014 om 02:13
Hallo, ik was op vakantie met mijn vriend. We zouden seks hebben (mijn 1e keer). Toen we op vakantie gingen was ik mijn 2e strip aan het slikken( dus pas 1,5/ 2maanden geleden begonnen met de pil). 24 feb hadden we dus seks maar hij ging er maar een klein beetje in omdat ik pijn had. Hij kwam wel klaar maar haalde zijn penis er gelijk uit zodat hij niet in me klaarkwam. Maar waarschijnlijk is er wel voorvocht en een misschien sperma gekomen in mn vagina. 2dagen erna wouden we weer seks maar toen kwam hij op mijn vagina klaar.
Sinds ik begonnen ben met de pil (1,5/2maanden) geleden slik ik het regelmatig en ben het niet vergeten. Maar ik ben toch bang dat ik zwanger ben want ik werd na een week wel misselijk en had buikpijn. Wat nu wel weer over is, maar ben nog af en toe wel misselijk. İk heb deze zondag voor het laatst de pil geslikt. En wacht nu op mn menstruatie, maar ben nog niet ongesteld. En ik heb ook gelezen dat je door de pil heen ook zwanger kunt worden. İk word bang als ik aan zulke dingen denk. Kunnen jullie mij ajb helpen. İs het verstandig om een test te doen of nog even afwachten?2 reactiesReagerenAnoniem13 maart 2014 om 03:07Owja, ik kreeg ook overal trek in, zoals zure snoepjes, chocola etc.
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2014 om 07:38Als je de pil goed hebt geslikt is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Gewoon even de doorbraakbloeding afwachten.
Reageren