Zoeken Vraag het forum

Zwanger of niet (wel pil gebruikt)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik was op vakantie met mijn vriend. We zouden seks hebben (mijn 1e keer). Toen we op vakantie gingen was ik mijn 2e strip aan het slikken( dus pas 1,5/ 2maanden geleden begonnen met de pil). 24 feb hadden we dus seks maar hij ging er maar een klein beetje in omdat ik pijn had. Hij kwam wel klaar maar haalde zijn penis er gelijk uit zodat hij niet in me klaarkwam. Maar waarschijnlijk is er wel voorvocht en een misschien sperma gekomen in mn vagina. 2dagen erna wouden we weer seks maar toen kwam hij op mijn vagina klaar.
    Sinds ik begonnen ben met de pil (1,5/2maanden) geleden slik ik het regelmatig en ben het niet vergeten. Maar ik ben toch bang dat ik zwanger ben want ik werd na een week wel misselijk en had buikpijn. Wat nu wel weer over is, maar ben nog af en toe wel misselijk. İk heb deze zondag voor het laatst de pil geslikt. En wacht nu op mn menstruatie, maar ben nog niet ongesteld. En ik heb ook gelezen dat je door de pil heen ook zwanger kunt worden. İk word bang als ik aan zulke dingen denk. Kunnen jullie mij ajb helpen. İs het verstandig om een test te doen of nog even afwachten?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Owja, ik kreeg ook overal trek in, zoals zure snoepjes, chocola etc.

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed hebt geslikt is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Gewoon even de doorbraakbloeding afwachten.

Reageren
Reageer op: Zwanger of niet (wel pil gebruikt)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.