- Anoniem14 februari 2014 om 16:32
Hallo,
Via deze wijze hoop meer informatie te krijgen i.v.m. mijn vervelende ervaring met de mirena spriraal.
Ik heb de spiraal in dec 2012 laten zetten en in het begin totaal geen problemen gehad mijn menstruatie nam af en geen last meer van menstuatiepijnen en dergelijke.
Toen de spiraal er ongeveer een half jaar in zat begon ik weer heftiger ongesteld te word zelfs zo dat ik het 2 keer werd in 5 weken tijd.
Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en moest een echo laten maken om te kijken of de spiraal nog goed zat en te controleren of er geen andere oorzaken waren. alles was in orde.
Ik heb toen voor 3 maanden de pil erbij gehad van mijn huisarts en dit zou ervoor moeten zorgen dat de mirena beter zijn werk zou doen.
Dit is dus niet het geval in word nu nog heftiger ongesteld en kan soms bijna niet lopen door de hevige menstruatie-pijnen.
ik gebruik momenteel zowel tampon als maandverband tegelijkertijd maar moet dit na een uur alweer verwisselen omdat er anders ongelukje komen.Hebben jullie tips of suggesties?
Ik denk er over om hem te laten verwijderen maar hoop dat er andere oplossingen zijn.
Alvast bedankt,
Groetjes Maria