- Anoniem16 januari 2014 om 06:45
Hallo,
Ik heb bijna een jaar mijn spiraal. Mijn vriend en ik hebben evengoed seks met condoom. Alleen als ik rechtop zit kan hij de spiraal soms voelen. En hij wil ook graag seks zonder condoom, maar ik hoor zoveel enge verhalen van vrouwen die evengoed zwanger geworden zijn met spiraal.
Mijn spiraal is gecontroleerd net na het zetten door de gynaecoloog en alles was prima. Ik kan de draadjes van de spiraal niet voelen. Is het slim om de spiraal na te laten kijken voordat ik seks ga hebben zonder condoom? Of kan het ook prima zo? Hij heeft al een soa test gedaan. Dus dat is geen probleem.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2014 om 11:43Als de spiraal goed op z’n plek zit is dat geen probleem.
Reageren
Bij alle voorbehoedsmiddelen is er een heel klein risico. Maar dat geldt ook voor de condoom.Anoniem29 oktober 2021 om 20:39Mijn vriendin heeft een spiraal en ik voel
Reageren
Hem bijna altijd tijdens de seks (ik heb trouwens sex zonder condoom is dit gevaarlijk of moet hier iets aan gedaan worden ?John (moderator)
29 oktober 2021 om 20:43Misschien kan de dokter de draadjes iets korter maken.
Reageren
Je zou er wondjes van kunnen krijgenCatootje29 oktober 2021 om 20:51Had zelf een pessarium tijdens m’n vruchtbare jaren. als die op z’n plek zit, voel je hem volgens mij niet en ook beter voor je gezondheid.
Reageren