Hallo
Ik heb eind januari een kyleena spiraal laten plaatsen. Ik ben ondertussen vier maand samen met men vriend, en we hebben altijd met condoom seks gehad buiten deze week hebben we het een paar keer zonder condoom gedaan. Ik heb een beetje bang dat het spiraal niet zou werken want ik heb het nog maar een paar maanden, al denk ik dat ik me niet echt zorgen hoef te maken? De gynaecoloog had na het plaatsen het spiraal bekeken op de echo en ze zei toen dat het perfect lag. Ik moest geen Nacontrole doen. Ik heb eigenlijk geen last van men spiraal buiten wat tussentijds bruinverlies maar dit zou normaal zijn in het begin. Ik heb alleen nu de laatste dagen wat buikpijn, is dit dan van de stress?
Update van vorige bericht. Ik heb sinds deze week denk ik ook enorme last van men borsten. Normaal heb ik dit twee weken voor men regels komen maar aangezien ik het spiraal heb weet ik niet wanneer men regels gaan komen. Ik kan ook de draadjes niet voelen (heb deze nog nooit gevoeld gehad) van men spiraal maar verder heb ik geen klachten.