Zoeken Vraag het forum

Spiraal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik heb ongeveer 9 maanden een Kyleena spiraal. Normaal heb ik rond deze periode mijn menstruatie, ook altijd wat last van pijnlijke borsten, dit had ik al voor ik een spiraal liet plaatsen. Vorige maand was mijn bloedverlies zeer minimiem. Deze maand heb ik opnieuw last van men borsten maar ook aan een oksel wat last van lymfeklieren. Dit is van maandag begonnen. Ik heb nog altijd geen bloedverlies maar heb wel lichte pijnlijk en steken, alsof men menstruatie gaat komen maar het komt maar niet. Twee weken geleden heb ik wel heel licht bruinverlies gehad.

Moet ik me nu zorgen maken? Wat moet ik beste doen?

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Waar zou je je zorgen om moeten maken dan? Een Kylee a spiral werkt grrotendeels door lokale innesteling te voorkomen in de baarmoeder. Het werkt niet als een pil door het wegdrukken van je eierstok hormoonschommelingen! Dus je zou wat daarvan kunnen merken!
    Voor de betrouwbaarheid van het spiraaltje maakt het niet uit!

Reageren
Reageer op: Spiraal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.