Zoeken Vraag het forum

Last van symptomen zwangerschap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik slik mijn pil niet erg regelmatig… dus echt betrouwbaar is het denk ik niet! Maar heb tijdje geleden seks gehad met condoom (ongeveer 2 weken geleden iets korter) maar ik heb ’t idee dat er iets is misgegaan met ;t condoom ofzo… want ik voel me best wel beroerd! Ben misselijk, hoofdpijn, buikpijn (lage), moe, en heb ineens een enorme blauwe plek op mijn been waarvan ik echt niet weet hoe die daar terecht gekomen is! Ik moest mn pil nog ff doorslikken maar ben eergisteren gestopt omdat ik gewoon wil weten of ik ongesteld ga worden… maar nu nog niks! Heb ook gerommel in mn buik.. soms is ie vrij hard.. maar kan t ook gewoon stress zijn? Want eigenlijk heb ik niet gedacht aan dat ’t mis kon gaan totdat het me ineens overviel! Moet ook veel plassen en heb ineens vrij veel witte vloed wat ik eerst niet had… soms lijkt ’t wel of ik moet plassen ofzo maar dan is ’t die vloed.. best vloeibaar! Ik hoop iig dat ’t niet zo is… kan ’t ook gewoon zijn dat ik ziek word ofzo? En heb ook snel spierpijn en pijn in me onderrug… en soms btje erboven ook nu!

6 reacties
    Reageren
    Tandor1

Als je pil niet met regelmaat slikt, is ze inderdaad niet betrouwbaar. Je zou ze net zo goed niet kunnen slikken dus.

[quote]Ik moest mn pil nog ff doorslikken maar ben eergisteren gestopt [/quote]
    Zo snel gaat dat natuurlijk ook weer niet. Je zult toch nog even enkele dagen moeten afwachten.
    Als je menstruatie dan nog uitblijft zou je een zwangerschapstest kunnen doen.

Reageren
    Anoniem

Als ik mijn pil normaal vergeet word ik heel vlot ongesteld… ben net bij de huisarts geweest en moet donderdag een test doen om t uit te sluiten… wat een gezeik! Is er niet iets waardoor je zeker weet of je ’t wel of niet bent? Ik zit er niet echt op te wachten namelijk, maar ben tegen abortus!

Reageren
    Tandor1

Helaas! Alleen een test kan duidelijkheid geven.

Overlegd meteen met de huisdarts om eventueel een ander anticonceptiemiddel te gaan gebruiken.

Reageren
    Anoniem

Ben nog niet ongesteld… gezeik!! Heb ook last van me dikke darm lijkt ’t… misselijk, loop de hele dag te janken… omdat ’t feit als ik niet zwanger ben ik alsnog terug moet komen… wat zou t nog meer kunnen zijn? maak me nogal zorgen!

Reageren
    Anoniem

Nee oke dat is waar.. maar mijn 1e dag van ongesteldheid was volgens mij 1 of 2 oktober… en omdat ik dacht dat ik zwanger was ben ik eerder met mijn pil gestopt dan dat ik ongesteld zou moeten worden… nu ben ik ’t maar een dag geweest maar ik blijf pijn houden. Ik ben misselijk, ben echt schijtmoe, ben enorm opgefokt en loop te janken.. en vind t vooral vervelend dat t zon pijn blijft doen aangezien ik dus niet meer ongesteld ben… ik krijg maandag uitslag van bloedonderzoek (suiker, bloedarmoede, b12, schildklier) kunnen al deze klachten daar ook verband mee houden.. dus ook mijn baarmoeder? Heb ook druk op mijn borst en eronder.. en mijn maag of whatever borrelt de hele tijd… of heerst er iets?

Reageren
    Tandor1

Het is denk ik goed om even de uitslagen van het bloedonderzoek af te wachten.
    En ja, er heerst van alles. Griep, buikgriep allemaal virussen. Normaal voor de tijd van het jaar dus.

Reageren
Reageer op: Last van symptomen zwangerschap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.