Zoeken Vraag het forum

Effecten van de Pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik had een vraagje. ik heb de laatste tijd veel geschommeld met 2 soorten pillen, omdat ik veel last kreeg van migraine. Nu zit ik weer bij mijn oude pil, alleen ben ik niet zo blij met de effecten van deze pil. Mijn vraag is wat voor effecten hebben bepaalde soorten van de pil, want wil eigenlijk wel weer veranderen. weet alleen dus ook niet of dit zo goed is.

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Dat is moeilijk te zeggen. Dat is nl voor iedereen anders. Het veranderen van pil is op zich niet zo´n probleem.

Over welke effecten heb je het?

Reageren
    Anoniem

Veel afscheiding en ontstekingen aan de vagina

Reageren
    Tandor1

Afscheiding kan ik me nog wat bij voorstellen door de pil maar geen vaginale ontstekingen.
    Misschien is het goed om een keer een uitstrijkje te laten doen.

Reageren
Reageer op: Effecten van de Pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.