- Anoniem27 september 2013 om 13:19
Hoi allemaal,
Ik slik al ongeveer 7 jaar de pil. In de laatste 2 maanden heb ik last van enorm veel afscheiding. Ook heb ik op de raarste plekken zoals mijn kuiten, nek en bovenbeen kleine pukkeltjes. Normaal wordt ik op de 4e dag van mijn stopweek ongesteld afgelopen keer had ik op de 7e dag een beetje donker bloedverlies en voor de rest niets ben toen gewoon doorgegaan met slikken van de pil. Sinds een week of 2 krijg ik alleen maar meer verschijnselen zoals slecht slapen, raar gevoel in mijn buik (met name ’s nachts) en extreem veel plassen. Met name aan het einde van de dag heb ik het idee dat mijn buik super opgeblazen/dik is. Ik heb mijn pil keurig op tijd geslikt al die tijd dus naar mijn idee kan ik niet zwanger zijn. Ik heb wel eens gehoord dat je door de pil heen zwanger kunt worden. Zou dit nu het geval zijn?
wie helpt me uit deze onzekerheid!
4 reactiesReagerenAnoniem27 september 2013 om 13:33Doe even een testje, dan weet je het. Maar extreem veel plassen… misschien een blaasontsteking?
ReagerenTandor127 september 2013 om 17:39De klachten die je hebt zijn niet bepaald specifieke zwangerschapsverschijnselen.
Reageren
[quote]raar gevoel in mijn buik (met name ’s nachts) en extreem veel plassen. Met name aan het einde van de dag heb ik het idee dat mijn buik super opgeblazen/dik is[/quote]
Als je zwanger bent blijft je buik dik.
Breng je urine eens naar de huisarts en laat die onderzoeken.Anoniem28 september 2013 om 06:03Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk niet dat het een blaasontsteking of iets is want ik heb geen pijn of branderig gevoel bij het plassen..
Ik ga in zenuwen mijn volgende stopweek maar weer even afwachten.. Kan het zijn dat je in de stopweek gewoon ongesteld wordt terwijl je eventueel zwanger bent?
ReagerenAnoniem2 oktober 2013 om 22:05Ja, volgens mij wel. Het hoeft niet veel te zijn maar je kan wel ongesteld worden.
Reageren