Zoeken Vraag het forum

Laatste pil van strip vergeten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A.

Hallo,
    Ik heb vorige week zondag waarschijnlijk m’n pil vergeten in te slikken, het was de laatste pil van m’n strip. Ik ben die strip kwijt geraakt en weet nu niet of ik hem had ingenomen.
    De maandag begon mijn stopweek en normaal word ik de vrijdag in mijn stopweek ongesteld, maar dit keer was het al op donderdag begonnen. Waarschijnlijk heb ik die laatste pil dan toch niet ingenomen waardoor m’n ongesteldheid eerder is begonnen.
    Maar ik was er gisteren pas achtergekomen, omdat ik gisteren (maandag) aan m’n nieuwe strip moest beginnen.
    Nu heb ik een paar vragen, had ik dan zondag met m’n nieuwe strip moeten beginnen? Ik heb gisteren (maandag) maar voor de zekerheid een extra pil ingenomen, dus 2 pillen. Is dat erg?
    En moet ik nu mijn laatste pil van deze strip op zondag innemen of op zaterdag?
    En ben ik nu nog veilig?

1 reactie
    Reageren
Reageer op: Laatste pil van strip vergeten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.