- Kans op zwangerschap/miskraam?4 januari 2013 om 14:41
Hallo,
Ik ben een 17-jarig meisje. Ik ben enorm bang dat ik zwanger ben of een miskraam heb. In de zomer heb ik het met een vakantievriendje gedaan zonder condoom, dit was in Mexico. Het tijdsverschil ligt hier 7 uur anders. De pil slik ik altijd ’s avonds en heb ik daar ook gewoon ’s avonds gedaan. De nacht dat ik het met deze jongen heb gedaan, was ik de pil vergeten. Maar die ochtend gelijk genomen. Dit is zo’n 4 à 5 maanden geleden inmiddels. Ik heb het idee dat ik wel ben aangekomen en het wel op een zwanger buikje van 4 à 5 maanden vind lijken, terwijl ik verder een slanke meid ben, maar verder heb ik nooit echt symptomen gehad. Het probleem is nu alleen dat ik bloedingen heb, terwijl ik nog lang niet in de stopweek zit. Is er een kans dat ik zwanger ben of een miskraam heb door deze bloedingen? Ik ben enorm bang en hoop dat iemand mij raad kan geven wat het beste is dat ik op dit moment kan doen. Ik heb na 2 maanden wel een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief, maar ook in het midden van de strip. Dus dan wil deze vaak niet helemaal 100% zeker zijn.
1 reactieReagerenEen kleine toevoeging:4 januari 2013 om 14:47Ik ben erg sportief en train vaak mijn buikspieren. Dit schijnt heel slecht te zijn als je zwanger bent. Ik kreeg vorige week ook opeens rare steken links onder in mijn buik. Dit zouden mijn darmen kunnen zijn, maar misschien ook mijn eierstokken?
Reageren