Zoeken Vraag het forum

Rommeltje, wat nu te doen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marlies

Hallo, ik ben nu bijna 5mnd geleden bevallen van een gezonde zoon, ik ben ong 4 weken na de bevalling begonnen met de pil omdat ik Last had van hevig nabloeden. Ik ben toen met de microginon 30 begonnen, voor mijn zwangerschap had ik altijd de Diane pil. Helaas werd het bloeden door pilgebruik alleen maar heviger en uiteindelijk na een andere hormonenkuur is dat na ong 12 weken na de bevalling gestopt. Ik ben toen opnieuw met de microginon begonnen. Afgelopen maand ben ik 2x achter elkaar een pil vergeten, ik ben daarna door gegaan met de pil slikken en ondanks het doorslikken ongesteld geworden, dat is nu 2 weken geleden en sindsdien heb ik weer last van bloed en slijm verlies. Elke dag blijf ik een beetje bloed met soms wat slijm verliezen, ene keer donker, andere keer gewoon helderrood. Wat kan ik nu het beste doen, nu een stopweek inlassen of deze strip eerst afmaken? Ik weet het niet meer, ik ben de laatste tijd ook vaak erg moe en heb wat pijn onderin me buik, kan dit allemaal komen door het onregelmatig slikken? Voor mijn zwangerschap met gebruik van de Diane pil vergat inkook wel eens een pil maar heb ik ooit deze klachten gehad.

1 reactie
    Reageren
Reageer op: Rommeltje, wat nu te doen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.