- Marlies16 november 2012 om 09:17
Hallo, ik ben nu bijna 5mnd geleden bevallen van een gezonde zoon, ik ben ong 4 weken na de bevalling begonnen met de pil omdat ik Last had van hevig nabloeden. Ik ben toen met de microginon 30 begonnen, voor mijn zwangerschap had ik altijd de Diane pil. Helaas werd het bloeden door pilgebruik alleen maar heviger en uiteindelijk na een andere hormonenkuur is dat na ong 12 weken na de bevalling gestopt. Ik ben toen opnieuw met de microginon begonnen. Afgelopen maand ben ik 2x achter elkaar een pil vergeten, ik ben daarna door gegaan met de pil slikken en ondanks het doorslikken ongesteld geworden, dat is nu 2 weken geleden en sindsdien heb ik weer last van bloed en slijm verlies. Elke dag blijf ik een beetje bloed met soms wat slijm verliezen, ene keer donker, andere keer gewoon helderrood. Wat kan ik nu het beste doen, nu een stopweek inlassen of deze strip eerst afmaken? Ik weet het niet meer, ik ben de laatste tijd ook vaak erg moe en heb wat pijn onderin me buik, kan dit allemaal komen door het onregelmatig slikken? Voor mijn zwangerschap met gebruik van de Diane pil vergat inkook wel eens een pil maar heb ik ooit deze klachten gehad.
1 reactieReagerenQuote16 november 2012 om 09:21