- KS1323 oktober 2012 om 09:27
Hallo allemaal
Ik ben volledig nieuw op het forum dus ik weet mijn weg nog niet zo goed;-). Ik kan misschien wel een vraag stellen de eerder al gesteld is, waarvoor mijn excuses;-).
Waarvoor ik eigenlijk een nieuw berichtje plaats is het volgende.
Afgelopen donderdag ben ik opnieuw begonnen met de pil in te nemen. Donderdag, vrijdag en zaterdag heel goed ingenomen (ik neem zealtijd ’s ochtends bij het ontbijt in hé). Zondag ging ik bij mijn vriend thuis. We hadden seks (hij is niet klaargekomen in mij). Toen ik ’s avonds laat thuis kwam, besefte ik dat ik de pil zondagochtend vergeten innemen was.Ik heb ze dan de zondagavond nog ingenomen. Vandaag heb ik ze terug normaal ingenomen. Nu is mijn vraag of ik me zorgen moeten maken, want dit ben ik echt wel aan het doen. De huisdokter zegt dat het normaal gezien niets ergs is…Ik heb ze zaterdag tussen 10 en half 11 genomen en zondagavond dan om half 11:-). ik neem de pil wel al 9 maand goed in…5 reactiesReagerenKS1323 oktober 2012 om 09:29Ik ben donderdag terug begonnen omdat mijn stopweek toen gedaan was. Ik ging net naar de apotheek en die zei me dat ik me niet teveel zorgen moet maken omdat ik die maar een halve dag te laat innam. En dat het slim geweest is dat ik zondagavond nog ingenomen heb.
ReagerenQuote23 oktober 2012 om 10:12KS1323 oktober 2012 om 10:33Dus ik moet me eigenlijk niet teveel zorgen maken dan?
ReagerenAnoniem23 oktober 2012 om 12:01Nee, inderdaad.
ReagerenKS1323 oktober 2012 om 15:11Haaa super, ik ga goed slapen si:d
Reageren