Zoeken Vraag het forum

Morning After pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 123anou

Beste,

Ik zit in week 3 van mijn pil. Dinsdag was ik mijn pil vergeten, woensdag ook maar ik heb deze nog binnen 12u genomen dus nog op tijd. Woensdagavond heb ik seks gehad. Ik dacht dat ik nog steeds veilig was maar volgens het internet moest ik toch best de morning after pil halen, dus het zekere voor het onzekere. Ik heb deze middag (donderdagmiddag) de morning after pil genomen, Ellaone. Nu vandaag is normaal mijn laatste pil. Nu is de vraag of ik nu mijn stopweek moet inlassen? Op de bijsluiter staat dat je pas veilig bent na uw volgende menstruatie, maar er staat niks of ik nu moet doorpakken of juist de stopweek moet inlassen. En wanneer ben ik nu exact terug veilig met de pil? Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

je kunt zoals gewoon, je stopweek inlassen. En bent dan nu ook veilig (zeker ook omdat de vergeten pillen geen vergeten pillen werden..)

Reageren
    Anoniem

Ik dacht dat de morning after pil de betrouwbaarheid van de pil verstoort en je dus niet veilig bent?

Reageren
Reageer op: Morning After pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.