Zoeken Vraag het forum

Morning after pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een vraagje. Ik heb 3 weken geleden onveilige seks gehad en dezelfde dag de morning after pil geslikt omdat ik de Normale pil vergeten was. De normale pil heb ik wel weer verder geslikt. 1 week later kreeg ik een bloeding die uiteindelijk 7 dagen geduurd heeft terwijl mijn stopweek pas ongeveer nu zou zijn. Maar nu krijg ik vandaag dus weer een beetje bruine afscheiding met bloed. Moet ik nu dan mijn stopweek inlassen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is toch ook de tijd voor de stopweek? Dat schrijf je tenminste

Reageren
    Anoniem

Klopt, maar normaal krijg ik geen bloeding als ik doorslik krijg ik pas een bloeding na 3 strips ongeveer

Reageren
    Anoniem

Is het dan niet erg dat ik dus 2 keer bloedingen heb gehad in de maand. Eerst die ene week door de map en nu door de stopweek

Reageren
    Anoniem

En is de kans groot dat ik zwanger ben? Ondanks dat ik wel een bloeding heb in mijn stopweek

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet erg. Ik acht de kans op zwangerschap erg klein

Reageren
    Anoniem

Oké bedankt voor uw reactie. Is het de bedoeling dat ik dan een stopwerk van 7 dagen houd? En ben ik daarna dan wel weer beschermd? Aangezien ik natuurlijk 2 keer bloedingen heb gehad. 1 door de map en nu door de stopweek

Reageren
    John (moderator)

Gewoon een stopweek van 7 dagen houden. Daarna ben je gewoon beschermd

Reageren
Reageer op: Morning after pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.