- Robine28 maart 2023 om 22:49
Hoi allemaal!
Doordat mijn menstruatie wat vreemd werd en mijn relatie toch op knappen stond ben ik 4-5 maanden geleden gestopt met mijn pil.
Nu ben ik ongeveer 2-3 weken met een andere jongen bezig (weet niet of het wat word, maar just in case) en zou graag weer willen starten met slikken. We vinden condooms beide niets, maar de afgelopen twee keer moest het wel.
Mijn vraag is, want dat is hoe ik het online lees, als ik eind deze week (verwacht het dan volgens mijn tracker) ongesteld word en ik meteen op de eerste dag begin met slikken: ben ik dan meteen volledig beschermd? Of moet ik 7 dagen wachten?
2 reactiesReagerenSuzan29 maart 2023 om 08:51Lees even de bijsluiter van je pil:
Begin je op de eerste dag van je menstruatie, ben je gelijk beschermd. Begin je op een willekeurige dag,ben je na 7 dagen aaneengesloten correct slikken beschermd.
(En de eerste dag van je menstruatie is de dag dat je daadwerkelijk je menstruatie krijgt,niet de dag dat hij volgens de tracker zou moeten komen,even voor de duidelijkheid)
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2023 om 17:47Als je de op de eerste dag van de menstruatie met de pil start, ben je meteen beschermd
Reageren