Zoeken Vraag het forum

Zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemn

Ik slik de pil maar ik heb al een paar weken last van een opgeblazen buik. Sinds 2 weken krijg ik ook een soortvan bandenpijn. Als ik zwanger zou zijn zou dat 10 of 14 weken, maar ik heb gisterochtend een test gedaan en die was negatief. Ik ben wel ook ongesteld geworden in mijn stopweek. Is er een kans dat ik zwanger ben? En moet ik langs de huisarts?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Of heb je als je 10 of 14 weken zwanger bent geen positieve test meer?

Reageren
    John (moderator)

Of je nou zwanger zou kunnen zijn kan niemand je zo vertellen. Daar zul je dan toch voor naar de huisarts moeten gaan. die kan een bloedtest doen

Reageren
    John (moderator)

Maar als je de pil goed gebruikt, is een zwangerschap niet erg waarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Maar heb je als je rond de 10 of 14 weken zwanger bent nog wel een positieve test?

Reageren
    John (moderator)

Hoe verder je in de zwangerschap komt neemt het HCG hormoon af. Dus is een bloedtest bij de huisarts beter

Reageren
    Anoniem

Alleen als ik op internet kijk zie ik dat de hcg waarden sowieso boven de 25 zijn na een paar weken. Dus hoe kan het dat je dan geen positieve test meer hebt

Reageren
    Anoniem

En kun je zomaar een bloedtest bij de huisarts doen?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt de huisarts daarom vragen

Reageren
Reageer op: Zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.