- Anoniem3 december 2015 om 21:51
Hallo,
Ik denk al een tijdje dat ik zwanger ben ondanks dat ik de pil slik en denk deze goed gebruikt te hebben. Ik heb in de afgelopen 3/4 maanden al 3 testen gedaan voor de zekerheid allemaal gaven ze negatief resultaat aan. Toch rommelt mijn buik, ben ik aangekomen (vooral onder in mn buik) denk ik vaak vanalles te voelen wat op mn hardslag lijkt, heb af en toe van die ‘plopjes’ waar zwangere vrouwrn over spreken. Smorgens een minder dikke buik dan savonds, maar wel last als ik het indruk.. Ook kan ik heel weinig en moeilijk naar de wc.. (ontlasting) Ik slik de pil nogsteeds en ben in de stopweek ook telkens ‘ongesteld’? Geworden..
Toch zwanger ondanks
negatief testresultaat?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 december 2015 om 22:00Dat is toch zeer onwaarschijnlijk.
Reageren
Heb je wel iedere maand een stopweek?Anoniem3 december 2015 om 22:03Ja, ik heb nogsteeds iedere maand een stopweek gehouden
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2015 om 22:05Als je dan ook gewoon je bloedingen hebt gehad kun je natuurlijk niet zwanger zijn.
Je klachten lijken daar ook niet op…ik denk eerder dat het iets met je darmen te maken heeft
ReagerenAnoniem4 december 2015 om 10:09Dit klinkt echt als obstipatie! Geen zwangerschap
Reageren