Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • I

Hallo,

Maandag 7 februari heb ik antibiotica gekregen voor 1 week en ik kreeg toen woensdag last van diarree ook had ik in deze week mijn stop week.

Nu heb ik nog steeds last van dunne ontlasting en vraag me af of mijn pil nog betrouwbaar is of dat ik nog een keer tot de stop week moet wachten.

Ik neem mijn pil savonds in en hoef dan niet meer naar de wc maar de volgende ochtend wel weer dunne ontlasting dus weet niet zo goed of die dan nog optimaal werkt weet iemand dit?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je diarree hebt gehad in de stopweek maakt dat sowieso niets uit. Wanner start je weer met de pil of wanneer ben je weer met de pil gestart?

Reageren
    I

Ik ben afgelopen zaterdag weer gestart maar heb toen nog 2/3 dagen last gehad van dunne ontlasting wel elke keer mijn pil savonds gepakt en toen niet meer naar de wc gehoeven.

Zoals ik het nu merk is alles weer een beetje normaal maar weet niet of ik het nu kan vertrouwen.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou dat geen probleem moeten zijn

Reageren
Reageer op: Aanhoudende diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.