Ik ben nu op een van mn vruchtbare dagen van de maand. Ik had seks met een condoom maar het is eraf gegleden, het stak er nog half uit. Ik weet niet of er iets naar binnen is gedruppeld. ik heb de morning after pil ingenomen maar hoe groot is de kans dat dit nog werkt? Wat kan ik nu nog doen?
Je kunt niks meer dan dan afwachten
Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden. 2 weken na de seks kun je een test doen
ik zou wel met spoed een koperspiraal kunnen laten plaatsen? Ik heb gelezen dat dit na je ovulatie ook werkt, klopt dat?
Dat klopt maar dat moet dan wel binnen 5 dagen
Dan ga ik dat doen. Het is vanmiddag pas gebeurt dus ik ben dan ruim op tijd. Is er dan wel 99% kans dat ik niet zwanger word van het voorval van vandaag?
Dat kan ik zo niet zeggen, maar dat kun je met de huisarts bespreken
Sorry toch nog 1 vraag omdat ik zo zit te stressen. Kan het kwaad als ik een map heb ingenomen en dan een spiraal laat zetten. Werkt dit elkaar tegen?
Dat zul je morgen eerst even met de huisarts moeten bespreken
De huisarts zegt dat ik maar een map moet innemen, maar de eisprong is al geweest dan helpt dit toch niet meer? Ik snap er niks van
De MAP had je al genomen. Dus vreemd antwoord van de huisarts als die dat ook wist. Tenzij je natuurlijk niet alle info hebt gegeven. Het is natuurlijk ook nog maar de vraag of er sperma in de vagina terecht is gekomen... Dan zul je het toch maar even moeten afwachten. Over 2 weken kun je een test doen
Nee ik heb alle informatie gegeven. Ze gaf als optie om vandaag met de pil te beginnen voor 3 maanden? Ik snap eigenlijk niks van het advies, heeft het nut om de pil te slikken na dit voorgeval?
Nee dat heeft geen zin. Vreemde huisarts moet ik zeggen