Zoeken Vraag het forum

Map na eisprong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vrijdag de 4e heb ik onveilige seks gehad, ivm werk zondag de map genomen.
    Ik weet dat ik in dat weekend op zaterdag waarschijnlijk mijn eisprong heb gehad (getest). Ik ben dit keer niet ‘ziek’ geworden. Ik heb heel de week behoorlijk witte afscheiding gehad, zoveel dat ik dacht dat het bloed was. Verder heb ik nu wel een opgeblazen gevoel maar dat heb ik ooit wel eens vaker. Ik heb nog geen bloed gezien, moet ik me zorgen maken? Lees verhalen van mensen dat de map niet gewerkt heeft, de kans lijkt me mega klein maar toch..

Ik heb al eens eerder een map genomen, toen merkte ik gelijk dat mijn weerstand naar beneden ging, ik werd verkouden en voelde me niet lekker en werd binnen een week ongesteld.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat de MAP niet gewerkt heeft. Het zou namelijk kunnen dat de bevruchting al had plaats gevonden… het kan natuurlijk ook zijn dat de bloeding nog moet komen.. In de regel na ongeveer 1 week na het nemen van de MAP. Dat is niet gelimiteerd…Nog maar eens even afwachten

Reageren
    Anoniem

Beste Tandor,

Dar klopt inderdaad, dan zou ik morgen mijn menstruatie moeten krijgen.

Ik lees overal verschillende dingen, de ene site zegt dat de map alleen de eisprong uitstelt de andere site zegt weer dat het ook de innesteling bemoeilijkt. Indien het alleen het eerste is, dan ben ik bang dat ik nu wel een probleem heb.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt er op dit moment niets meer aan doen. Je zult het even moeten afwachten… 1 week is geen heilig getal…..het kan ook iets langer duren

Reageren
    Anoniem

Vanmiddag voelde het ineens zo ‘nat’ aan dat ik dacht dat het mijn menstruatie was, helaas.. alleen maar afscheiding. Ik wacht het af, misschien zal het later komen dit keer, toch? Had wel verwacht dat t vandaag zou komen, zo ging t de vorige keer nl wel

Reageren
    Anoniem

Nog geen menstruatie, wel nog steeds witte vloed. Behalve dat ik erg moe ben Heb Ik verder nergens last van.

Reageren
    John (moderator)

Er zit helaas toch niets anders op dan nog even af te wachen

Reageren
Reageer op: Map na eisprong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.