- Anoniem6 december 2015 om 21:26
Afgelopen weekend mijn 2 vruchtbaarste dagen gehad (getest met ovulatie testen)
Vrijdag nacht onveilig gevreeën, ivm dat ik het hele weekend moest werken heb ik pas vandaag om 5 uur de map ingenomen. Dat is ongeveer 39 uur later. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat de map gewoon goed werkt, klopt dit?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2015 om 22:01De MAP moet binnen 72 uur worden genomen.
Reageren
Liefst zo snel mogelijk. Hoe meer uren er na de seks verstrijken hoe lager de betrouwbaarheid van de MAP.Anoniem7 december 2015 om 08:32Bedankt voor de reactie. Hoe veel kans op zwangerschap heb ik nu ? En wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten ongeveer ?
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 10:38De betrouwbaarheid van de MAP is na 39 uur 85%.
Reageren
In principe moet ze dus gewoon haar werk doen. Wanneer je de menstruatie kunt verwachten kan ik niet zeggen. Het is mogelijk dat je binnen enkele dagen een onttrekkingsbloeding krijgt door de MAP. Je normale menstruatie kan hierdoor dan uitblijven. Maar dat moet je even afwachtenAnoniem7 december 2015 om 23:09Hallo, Ik had een vraagje. Ik was een weekje geleden met me vriend, en van het één kwam het andere. We hebben GEEN seks gehad. Ik had mijn Pyama broek met een panty en slip aan en hij enkel een boxer. Hij lag op mij en wrijfde z’n geslachtsdeel op mij. Op een gegeven moment stopte hij en keek hij naar m’n broek en ik voelde dat het een beetje nat was. Ik vroeg of hij was klaar gekomen en hij zei nee dus ik dacht gelijk aan voorvocht. Nu is het zo. Ik ben al 1 week overtijd met mijn menstruatie ik heb last van me onderbuik en stres zo erg op de kans dat ik zwanger kan zijn.
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 23:16Zo kun je toch echt niet zwanger raken hoor…..
Reageren
Ik denk dat je vooral klachten hebt van de stress….
Is je menstruatie anders wel altijd precies op tijd?
Hoe oud ben je?Anoniem7 december 2015 om 23:17Ik heb wel eens menstruatie die begin van de maand plaats vind of soms einde van de maand. En nou ben ik gewoon 1 maand lang niet ongesteld geworden.. Ik ben 21.
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 23:32Zwanger kun je in ieder geval niet zijn. Niet door dat wat je beschreven hebt.
Reageren
Waarschijnlijk dus de stress…….gewoon even rustig afwachten…