Zoeken Vraag het forum

De pil te vroeg ingenomen en spotting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik slik de pil waar bij dinsdag mijn laatste pil is en na de stopweek woensdag mijn eerste pil
    Ik heb een vraag ik ben op 14 juli onder narcose geweest.
    Vrijdag 30 juli heb ik onveilige seks gehad(ik zou eigenlijk ongesteld zijn maar heb de pil doorgenomen), voelde me heel augustus er angstig over en heb einde van de strip een een stopweek gedaan. Ik ben per ongeluk op de maandag begonnen inplaats van dinsdag en heb deze strip veel spotting gehad. Uiteindelijk voor eigen rust 10 september zwangerschapstest gedaan deze was negatief.
    Nu zit ik in de week van de stopweek en mijn bloeding is iets minder dan ik gewend ben en korter.
    Kan ik alsnog zwanger zijn? Of is mijn hormoonhuishouding ontregeld?

6 reacties
    Reageren
    Anoniem
    1. Wil nog even toevoegen de stopweek van augustus was normaal de strip waar ik toen weer mee ben begonnen heb ik een dag te vroeg ingenomen
    Reageren
    John (moderator)

Dat je op maandag bent begonnen ipv dinsdag is verder helemaal geen probleem.  Misschien is je menstruatie minder door de spotting

Reageren
    Anoniem

Maar ik ben niet zwanger?

Reageren
    John (moderator)

Je gebruikt toch de pil? Als je dat goed doet raak je niet zwanger. En een dag eerder met de pil beginnen na de stopweek is geen probleem

Reageren
    Anoniem

Nee maar omdat ik gehoord heb dat narcose invloed kan hebben op de werking van de pil

Reageren
    John (moderator)

Hangt toch af van de narcose die wordt gebruikt. Doorgaans wordt je daar dan ook over geïnformeerd.

Reageren
Reageer op: De pil te vroeg ingenomen en spotting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.