- Anoniem22 september 2021 om 00:10
Hallo,
Ik slik de pil waar bij dinsdag mijn laatste pil is en na de stopweek woensdag mijn eerste pil
Ik heb een vraag ik ben op 14 juli onder narcose geweest.
Vrijdag 30 juli heb ik onveilige seks gehad(ik zou eigenlijk ongesteld zijn maar heb de pil doorgenomen), voelde me heel augustus er angstig over en heb einde van de strip een een stopweek gedaan. Ik ben per ongeluk op de maandag begonnen inplaats van dinsdag en heb deze strip veel spotting gehad. Uiteindelijk voor eigen rust 10 september zwangerschapstest gedaan deze was negatief.
Nu zit ik in de week van de stopweek en mijn bloeding is iets minder dan ik gewend ben en korter.
Kan ik alsnog zwanger zijn? Of is mijn hormoonhuishouding ontregeld?6 reactiesReagerenAnoniem22 september 2021 om 00:14- Wil nog even toevoegen de stopweek van augustus was normaal de strip waar ik toen weer mee ben begonnen heb ik een dag te vroeg ingenomen
John (moderator)
22 september 2021 om 00:33Dat je op maandag bent begonnen ipv dinsdag is verder helemaal geen probleem. Misschien is je menstruatie minder door de spotting
ReagerenAnoniem22 september 2021 om 09:26Maar ik ben niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2021 om 11:33Je gebruikt toch de pil? Als je dat goed doet raak je niet zwanger. En een dag eerder met de pil beginnen na de stopweek is geen probleem
ReagerenAnoniem22 september 2021 om 17:21Nee maar omdat ik gehoord heb dat narcose invloed kan hebben op de werking van de pil
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2021 om 17:24Hangt toch af van de narcose die wordt gebruikt. Doorgaans wordt je daar dan ook over geïnformeerd.
Reageren