- Anoniem16 december 2019 om 00:10
Hallo, ik was begonnen op zaterdag met de pil toen ben k dinsdag mijn pil vergeten en heb k woensdag avond die van dinsdag en woensdag geslikt nu heb k zaterdag avond seks gehad zonder condoom. Moet k me nu zorgen maken of is er niks aan de hand?
8 reactiesReagerenAnoniem16 december 2019 om 00:24Er is ook echt maar heeel weinig sperma in mij gekomen want hij trok hem er snel uit en kwam klaar in zijn hand ( raar om te vertellen maar wel de waarheid)
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2019 om 19:08Ja, er is een kans op zwangerschap. Je was na de vergeten pil, de eerste 7 dagen niet beschermd
ReagerenAnoniem16 december 2019 om 19:52Ik heb de morning afterpil geslikt binnen 72 uur js dat optijd?
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2019 om 20:04Dat is dan op tijd
ReagerenJulie22 december 2019 om 18:53Ik heb ben mijn pil vrijdg tzrug beginnen te nemen. De week erop vrijdag en zaterdag ben ik heb vergeten en heb zondag de beide ingenomen maar nu heb ik ook mijn regels… ik heb die zondag wel nog seks gehad. Wat moet ik nu doen?
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2019 om 18:56Je hebt een doorbraakbloeding vanwege de vergeten pillen. Maar er is een klein risico op zwangerschap. Met zondag bedoel je vandaag?
ReagerenJulie22 december 2019 om 19:35Ja vandaag, maar is er dan een kans dat ik zwanger kan worden door de seks vandaag? Hij is wel niet klaargekomen in me. En moet ik nu mijn gewoon verder nemen?
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2019 om 19:49Als er geen zaadlozing is geweest zal het niet zo’n probleem zijn. Maar houdt er rekening mee dat je de eerste 7 dagen niet door de pil bent beschermd. Gewoon de strip verder afmaken
Reageren