Zoeken Vraag het forum

Pil vergeten week 1

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik was begonnen op zaterdag met de pil toen ben k dinsdag mijn pil vergeten en heb k woensdag avond die van dinsdag en woensdag geslikt nu heb k zaterdag avond seks gehad zonder condoom. Moet k me nu zorgen maken of is er niks aan de hand?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Er is ook echt maar heeel weinig sperma in mij gekomen want hij trok hem er snel uit en kwam klaar in zijn hand ( raar om te vertellen maar wel de waarheid)

Reageren
    John (moderator)

Ja, er is een kans op zwangerschap. Je was na de vergeten pil, de eerste 7 dagen niet beschermd

Reageren
    Anoniem

Ik heb de morning afterpil geslikt binnen 72 uur js dat optijd?

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan op tijd

Reageren
    Julie

Ik heb ben mijn pil vrijdg tzrug beginnen te nemen. De week erop vrijdag en zaterdag ben ik heb vergeten en heb zondag de beide ingenomen maar nu heb ik ook mijn regels… ik heb die zondag wel nog seks gehad. Wat moet ik nu doen?

Reageren
    John (moderator)

Je hebt een doorbraakbloeding vanwege de vergeten pillen. Maar er is een klein risico op zwangerschap. Met zondag bedoel je vandaag?

Reageren
    Julie

Ja vandaag, maar is er dan een kans dat ik zwanger kan worden door de seks vandaag? Hij is wel niet klaargekomen in me. En moet ik nu mijn gewoon verder nemen?

Reageren
    John (moderator)

Als er geen zaadlozing is geweest zal het niet zo’n probleem zijn. Maar houdt er rekening mee dat je de eerste 7 dagen niet door de pil bent beschermd. Gewoon de strip verder afmaken

Reageren
Reageer op: Pil vergeten week 1
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.