Zoeken Vraag het forum

BELANGRIJK? Pil, symptomen, wat si er aan de hand?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Hey!

Geen idee of dit hier hoort maar omdat ik harde stress heb stel ik de vraag hier eventjes..

ik neem al 2 jaar en zoveel de pil (Dienobel). Ik vergeet ze nooit en bij lopende diarree gevallen neem ik er eentje extra in (al eens ebeurd) en dit telkens om 9u (soms 30min voor of na)

Sinds een weekje eet ik bijna elke avond fastfood  (broodje hamburger, frieten, noodles,..) en dit eigenlijk door tijdsnood (shift van 12-21) en geen zin om te koken. Overdag aka op werk drink ik voornamelijk gewoon koffie…

Gisteren heb ik een franse hamburger gegeten en pil ingenomen om 21u. Rond 1u30 heb ik harde buikpijn, misselijkheid gevoel gehad en heb ik alles eruit gekotst. Ik heb geen extra pil inenomen omdat het niet binnen de 4u is gebeurd… Ook vandaag voel ik mij mega misselijk na het eten.

Ik moet nog een week lang de pil nemen tot mijn pilpauze (tot zaterdag). Tijdens het douchen vond ik dat mijn buik opgezwollen stond. Seks heb ik met condoom maar bleek wel al eens gescheurd te zijn. Ik jaag mijn eigen schrik en stress aan. Wat is er aan de hand? Of komt het slechts door het overtollige vettig eten?

Ook belangrijk: ik verlies nu al beetje bloed (ik heb dit vrij vaak voor dat ik een week voor mijn stopweek al wat verlies, blijkbaar niets mis mee in mijn geval)

alvast bedankt om heel deze tekst te lezen van een stresserende tiener! 🙂

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal ongetwijfeld van het eten zijn

Reageren
    Sarah

genoeg fast food voor de komende dagen… Dankje John!

Reageren
Reageer op: BELANGRIJK? Pil, symptomen, wat si er aan de hand?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.