Pil werkt?

Pil werkt? - Medische Forum - Dokter.nl

Pil werkt?

Online ZorgZus

Beste, ik hoop dat ik hier snel een antwoord op krijg want ik ben ik paniek.

Ik neem mijn pil (noranelle 20) elke avond om 21u30 of daarond. Nooit meer als een uur te laat.

Ik ben iemand die veel stresst over zwanger zijn ookal ben ik zo xorrect met de pil.

Ik en mijn vriend gebruiken geen condoom maar hij komt nooit in mij klaar zn trekt vroeg uit, niet last moment ofzo.

Dus onze anticonceptie is de pil + uittrekken van de penis.

Nu heb ik buikpijn, krampen en rare geluiden in mijn buik. En net toen ik ging plassen was de laatste druppel precies bloed, maar gemengd met urine nog. Ik schrok, ik veegde af maar daar was geen bloed. Ik deed ook even een tampon in en uit maar ook hier geen bloed.

Ik begon direct te panikeren dat het innestelingsbloedingen waren.

Kan ik zwanger zijn? De kans lijkt me onbestaand omdat ik de pil neem maar ik vond dit bloed in combinatie met de buikpijn raar.

Ik heb wel veel stress dus vandaar misschien de buikpijn en rugpijn maar het waterige urine-achtige bloed vind ik raar.

Kan ik zwanger zijn?

Reageer

Zo kun je dan toch niet zwanger raken.
    Waarom had je een tampon gebruikt?

Reageer

ik had gewoon even een tampon in en uit gedaan om te kijken of daar bloed aan hing maar dat was niet. ik vind dat het bloed gewoon heel raar. maar volgens u kan ik dus niet zwanger zijn? Heeft u een idee van oorzaak van het bloed dan?

Reageer

Misschien een wondje door de seks. Wanneer moet je weer ongesteld worden?

Reageer

ik ben ongesteld geweest, ofja de bloedingen van de stopweek, van de 17e - 22e juni. dus zou dan in juli rond de 14 weer ongesteld moeten worden.

E ja, ik dacht ook al aan een wondje door de seks, van gisteren. maar ik weet niet of het bloed uit mijn vagina of plasgaatje komt.

Reageer

Het kan ook een tussentijdse bloeding van de pil zijn. Dat kan wel eens voorkomen. Zwanger kun je zo niet raken

Reageer
Reageer op: Pil werkt?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif