- Anoniem26 april 2016 om 17:39
Ik heb echt een enorm vervelend probleem…
Ik neem al sinds augustus 2015 de pil. Nog nooit probleempjes mee gehad, tot een maand geleden…
Ik ben als de dood om zwanger te raken (om te beginnen ben ik studente EN heb ik ook ik de toekomst geen kinderwens). Vanaf ik het gevoel heb dat mijn pil niet zou werken flip ik. Bijvoorbeeld: na het innemen moest ik een heel klein beetje braken. Ik nam dus een nieuwe. Heb ik wat plattere stoelgang dan normaal binnen de 4 uur? Bang dat hij niet zou werken neem ik opnieuw een nieuwe… Absoluut niet gezond
Het gaat zelfs zo ver dat ik soms bang ben dat mijn pil verdwijnt in mijn waterfles bij het slikken. Dat ik bang ben en twijfel of ik mijn pil al dan niet genomen heb ook al zit hij niet meer in de strip…
Het is echt mentaal niet gezond meer. Ik loop nerveus rond. Ik ben zenuwachtig, gestresst…..
Iemand die dit probleem herkent? Of die weet wat misschien een oplossing zou kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 april 2016 om 18:07Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar. Er zijn ook andere mogelijheden van contraceptie
Reageren