Zoeken Vraag het forum

Ongesteld door de pil heen..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik slik al vanaf mijn 14de de pil, vanwege heftige pijn.
    Vorige jaar ben ik bijna 4 weken ongesteld geweest, ik moest een strip in 1 week opslikken, dit hielp.

Nu had ik vorige week een stopweek, dit doe ik af en toe, niet regelmaatig, volgens mijn dokter kan ’t geen kwaad.
    Nou werd ik vorige week niet ongesteld, 3 zwangerschaps tetsen gedaan maar niet zwanger, aan het eind ben ik een halve dag ‘ongesteld’ geweest.
    Nu ben ik al weer een week aan de pil, en ik ben ‘m 1 x vergeten ( 2 dagen geleden) en nu word ik ineens wel ongesteld, normaal kan ik makkelijk mijn pil 1 dag vergeten zonder iets te merken.
    Iemand een idee hoe dit kan?

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Wie gaf het advies om een hele strip in een week te nemen?

Als je de pil vergeet kun je dus inderdaad een bloeding krijgen. Het hoeft niet altijd zo te zijn maar het kan.

Hou er wel rekening mee, dat de pil dus nu niet werkt. Gebruik dus 7 dagen aanvullende anticonceptiemiddelen.(condoom).

Reageren
Reageer op: Ongesteld door de pil heen..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.