- Anoniem5 februari 2019 om 16:03
Hallo allemaal,
Ik heb een belangrijke vraag.
Ik ben 16 jaar en heb nu al best wel lang een vriend. Op 11 november hebben wij seks gehad en ik was toen nog niet aan de pil maar we hebben wel een condoom gebruikt. Maar er ging iets mis. Er kwam 2 weken daarna een beetje bruin en vleezig (sorry voor nare beschrijving) iets uit mijn vagina. Dit duurde zon 8 dagen. En heb het daarna nog een keer gehad maar dan 4 dagen. Ik ben naar de huisarts gegaan en die zei dat het zou komen door hormonale schommelingen. Ik heb toen gelijk een aanvraag voor de pil gedaan en ben daar mee begonnen op de dag van de menstruatie. Ik zit nou 11 dagen aan de pil. Maar ik heb sinds 5 dagen erg last van mijn buik, ik ben erg duizelig en misselijk, heb het gevoel van braken, een naar gevoel bij het plassen en het gevoel dat ik de hele dag door moet en ik heb ook moeite met uitscheiden. Is er iets om me zorgen over te maken? Zou ik misschien toch zwanger zijn? Of zou het ook gewoon door de pil kunnen komen?Alvast bedankt voor de reactie
Anoniem
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2019 om 19:11Dat zijn klachten die eerder met je maag en darmen te maken hebben dan met de pil of zwangerschap
ReagerenAnoniem5 februari 2019 om 21:09