Zoeken Vraag het forum

MAP en de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jos

Hoi, ik heb vandaag 16/01/19 de morning after genomen. Kan ik nu direct stoppen met de pil om een stopweek in te lassen?
    Normaal slik ik de pil gewoon maanden door, wanneer is de kans in dat geval op een zwangerschap aanwezig?

6 reacties
    Reageren
    Jos2.0

en Ohja, hoe moet ik tellen in welke week ik zit als ik de pil doorslik zonder stopweek ?

Reageren
    John (moderator)

Slik je de pil nu ook door? Waarom heb je een MAP gebruikt?

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikt gelden de regels voor week 2 van de strip

Reageren
    Jos

Ik had de morning after genomen omdat ik na te veel drank heb overgegeven en geen nieuwe pil had genomen

Reageren
    jos

kan het kwaad als ik nu direct een stopweek inlas? Wil namelijk zo snel mogelijk weer van mn menstruatie af zijn en voor mijn verjaardag klaar zijn

Reageren
    John (moderator)

Je zult de pilstrip waar je mee bezig bent toch moeten afmaken en dan een stopweek inlassen. Daarna ben je weer beschermd als je met de nieuwe strip begint.

Ik begrijp uit je berichten dat je de pil doorslikte. dan was de MAP sowieso niet nodig geweest.

Reageren
Reageer op: MAP en de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.